7. INFOCENTRUM MILADA
- VYBUDUJEME UCELENÝ MĚSTSKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM
- ZŘÍDÍME TURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM MILADA
Venku se již stmívá. Jen tak, v žabkách, vyjde turista z autokempu, a tápajíc se rozhlíží po okolí. Vtom potká domorodce a táže se: „Kde je tady ta Milada?“
Ne, tak nezačíná špatný vtip, to je bohužel realita všedního dne a důsledek nekompetentního řízení naší radnice.
Vážení spoluobčané, sousedé,
v tomto příspěvku se zaměříme na základní pochybení vedení našeho města v oblasti cestovního ruchu. Představíme způsob nápravy tohoto nedostatku a konkrétní služby a servis, který budeme poskytovat nejen návštěvníkům Chabařovic a Roudníků, ale zároveň i občanům našeho města, a široké veřejnosti.
VYBUDUJEME UCELENÝ MĚSTSKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM
S využitím dotačních titulů vybudujeme v Chabařovicích a Roudníkách ucelený městský informační systém. Kromě navigace do jednotlivých ulic a směrovníků, které dovedou k turistickým cílům a objektům občanské vybavenosti (infocentrum, městský úřad, městská policie, školy atd.), budou jeho součástí i informační tabule a velkoplošné mapy města. Trhací mapy pak budou zdarma dostupné v turistickém informačním centru Milada. Celý projekt musí zcela pochopitelně zahrnovat i propagaci našich podnikatelů.
VE SPOJENÍ S MĚSTSKOU KNIHOVNOU ZŘÍDÍME TURISTICKÉ INFORMAČNÍ CENTRUM MILADA
Jako organizační složku města zřídíme při městské knihovně Turistické informační centrum Milada. Toto propojení, které již s úspěchem funguje v řadě osvícených měst, nám přinese celou řadu výhod a úspor.
A proč zrovna organizační složka?
Protože nechceme a nebudeme vytvářet složité a drahé aparáty. Na rozdíl od jiných forem, např. s. r. o. či příspěvkové organizace nemá organizační složka právní subjektivitu, není ani účetní jednotkou a její pracovníci budou zaměstnanci města. Nemá tedy vlastní IČO, nepotřebuje účetní, pověřence GDPR a nepodává daňové přiznání. Její rozpočet je součástí rozpočtu města.
Na infocentrum navíc převedeme i některé agendy vykonávané městským úřadem, kde tak snížíme počet zaměstnanců.
Jaké konkrétní služby by mělo infocentrum poskytovat? Zde jsou některé vybrané příklady:
-
Veřejný přístup k internetu (wi-fi, použití PC) + tištěné výstupy z internetu
-
Služby CzechPoint
-
Ověřování listin a podpisů
-
Kopírování, možnost naskenování dokumentů a zaslání na e-mail
-
Laminování, kroužková vazba
-
Půjčování koloběžek a trekových holí
-
Dětský koutek a přebalovací kout
-
Úschovna zavazadel
-
Letní čítárna
-
Veřejná WC
-
Sestavování kalendáře akcí
-
Vedení katalogu (databáze) firem se zaměřením na subjekty se sídlem v Chabařovicích, Roudníkách a jejich blízkém okolí (spádová oblast Infocentra Milada)
Informační servis a nabídka služeb pro návštěvníky našeho města:
-
Informace o historii, současnosti, zajímavostech a památkách Chabařovic a Roudníků, ale také zaniklých obcích v okolí a mikroregionu Milada
-
Informace o možnostech stravování, ubytování a dalších službách poskytovaných nejen městem, ale především našimi podnikateli
-
Informace o možnostech sportovního vyžití
-
Průvodcovská služba v oblasti cestovního ruchu
-
Informační materiály města a Ústeckého kraje
-
Doporučení vycházkových a cyklistických tras, tipy na výlety včetně jejich zajištění
-
Vyhledávání turistických informací na internetu
-
Informace o telefonních číslech, autobusových a vlakových spojích
-
Prodej map, plánů, pohlednic, propagačních materiálů, knih a upomínkových předmětů o městě a okolí
Informační servis a nabídka služeb pro občany města a širokou veřejnost:
-
Tvorba a aktualizace vlastních webových stránek infocentra
-
Informace o společenských, kulturních a sportovních událostech včetně předprodeje vstupenek na tyto akce
-
Zajišťování vstupenek z Ticketportalu
-
Vkládání společenských, kulturních a sportovních akcí na propagační webové stránky
-
Příjem plakátů na kulturní, společenské a sportovní akce
-
Údržba venkovních nástěnek a plakátovacích ploch
-
Občanskoprávní poradna pro občany města zdarma
Naším cílem je, aby se Turistické informační centrum Milada stalo právoplatným členem Asociace turistických informačních center ČR a patřilo k oficiálním turistickým informačním centrům podle podmínek České centrály cestovního ruchu – CzechTourism. Poskytování kvalitních služeb návštěvníkům města, turistům, široké veřejnosti a občanům města je jednou z našich priorit a doposud nevyužitou příležitostí.
Vidíte to stejně? Pojďte s námi dostat Chabařovice a Roudníky do 21. století!
Přinášíme změnu! Držíme slovo!
Marek Poch
Poslední fotografie
Statistiky
Online: | 1 |
---|---|
Celkem: | 53350 |
Měsíc: | 4436 |
Den: | 169 |
Archiv
prosinec | ||||||
2024 | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | ||||||
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 |